Nic nie schowa się przede mną. Nic.

Cypher – jeden z [[Agenci|agen] gry VALORANT, która została dodana na oficjalne serwery w aktualizacji 5 sierpnia 2020 roku.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Cypher, marokański broker informacji, to jednoosobowa sieć inwigilacyjna, pozwalająca śledzić wszelkie poczynania wroga. Żadna tajemnica nie jest bezpieczna. Nikt nie przejdzie niezauważony. Cypher zawsze obserwuje.

Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

QCyberklatka

NATYCHMIAST rzuć cyberklatkę przed Cyphera. Aktywuj, by stworzyć obszar, który blokuje wizję i spowalnia przechodzących przez niego wrogów.

Ładunki: 2 Ładunki 2.png Koszt:Kredyty (ikona).svg 100

CPotykacz

WYPOSAŻ potykacz. STRZEL, by umieścić zniszczalny i ukryty potykacz w pożądanym miejscu, tworząc linkę między tym miejscem a przeciwległą ścianą. Wrodzy gracze, którzy wejdą na potykacz, zostaną uwięzieni, ujawnieni i oszołomieni po krótkiej chwili, jeśli nie zniszczą urządzenia dość szybko. Można go podnieść i UŻYĆ PONOWNIE.

EKamera szpiegowska

WYPOSAŻ kamerę szpiegowską. STRZEL, by umieścić kamerę w pożądanym miejscu. UŻYJ PONOWNIE tej umiejętności, by wyświetlić obraz z kamery. Pozostając w tym widoku, STRZEL, by wypuścić lotkę oznaczającą. Ujawni ona miejsce każdego trafionego nią gracza.

Ładunki: 1 Ładunki 1.png Koszt:Darmowa, odnawia się po 35 sekundach

XKradzież neuronów

NATYCHMIAST użyj na zabitym wrogim graczu widocznym w twoim celowniku, by ujawnić miejsce pobytu wszystkich żywych przeciwników.

Ładunki: 1 Ładunki 1.png Koszt:♦♦♦♦♦♦♦ 7 punktów

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]